Coca-Cola HBC Russia has successfully tested online shopping in several pilot regions. With the new service, you can place orders 24/7, interacting with the company at a convenient time. The launch represents the company's response to actual market demands.

The innovative Web portal started working launched in April 2018. In the summer, the online store underwent testing in the three most digitalized cities of Russia — Moscow, St. Petersburg, and Kazan. The service has more than 700 loyal clients, who regularly use it.

Users have appreciated the new platform, which is becoming an important additional sales channel for the company. The website is easy to use, it loads fast on any devices. In addition to placing orders, clients can learn about the range of products and novelties; personal account help track a credit balance, order history and promotional campaigns.

Next year the company intends to extend the service to all regions of Russia.

“Creating an online store from scratch requires significant resources, both human and financial. It is a complex technological challenge, and we considered every detail of the project, the process taking four years. Today both our clients and technologies are ready for such services. That’s why we are able to offer a simple and easy-to-use B2B platform, which has become our additional sales channel,” said Pavel Saunin, manager for the development of the customer service center at Coca-Cola HBC Russia.

“We are getting very positive feedback from our clients, and figures in our sales reports look good. It is safe to say that the service meets the needs of users and the demands of the market. However, we continue to work on our online store, adding new useful features. In particular, we intend to launch a loyalty program, gamify and personalize the interface,” said Alexander Zolotaryov, manager for the development of the Internet portal for clients.

Имя | Name

ok

Поиск на Upakovano.ru

Поиск на сайте upakovano.ru является универсальным и осуществляется по всем разделам сайта, качество выдачи результатов поиска прямо зависит от введенных ключевых слов.

Использование только одного слова или общих слов может привести к излишнему количеству документов, в таких случаях нужно использовать уточняющие ключевые слова.

Для повышения релевантности результатов поиска можно также использовать исключающие слова.

При формировании поискового запроса возможно использование языка запросов.

Обычно запрос представляет из себя просто одно или несколько слов, например: “свежая рыба треска” — по такому запросу находится информация, в которой встречаются все слова запроса.

Логические операторы позволяют строить более сложные запросы, например: “свежая рыба или пылесос” — по такому запросу находится информация, в которой встречаются либо слова “свежая” и “рыба”, либо слово “пылесос”.

“Свежая рыба не скумбрия” — по такому запросу находится информация, в которой встречаются слова “свежая” и “рыба” и не встречается слово “скумбрия”.

Вы можете использовать скобки для построения более сложных запросов.

Логические операторы.

Оператор “и”

Синонимы оператора “и”:

And
&
+

Подразумевается, что оператор “и” можно опускать: например, запрос “свежая рыба” полностью эквивалентен запросу “свежая” и “рыба”.

Оператор “или”

Синонимы оператора “или”:

Or
|

Оператор логическое «или» позволяет искать элементы, содержащие хотя бы один из операндов.

Оператор “Не”

Синонимы оператора “Не”:

Not
~

Оператор логическое «не» ограничивает поиск товарами, не содержащими слово, указанное после оператора.

Оператор ( )

Круглые скобки задают порядок действия логических операторов. При формировании строки запроса убедитесь, что для каждой открывающейся скобки есть парная скобка закрывающаяся.

Оператор " "

Поиск точной фразы. Обычно используется для поиска цитат.