This fall IKEA will open its third urban format hypermarket in Moscow on an area of 11,800 m2 at the Europolis Shopping Mall.

The store will trade in home accessories and small furniture, available for immediate purchase and pick up, the company notes. To buy large furniture, customers can order delivery at an affordable price. The main difference from other urban format stores, IKEA Khodynskoye Pole and IKEA at Mozaika, is a warehouse with an area of 2,000 m2, as well as a point of delivery of purchases, made via the company’s online store. 300 employees will help customers.

Due to a convenient location of the new store, the Muscovites will not have to go far to buy interior items. Europolis is one of the largest malls in Europe, it is located in the North-Eastern Administrative District of Moscow near the Sviblovo and Botanichesky Sad metro stations, within walking distance of the Rostokino MCR station. The close proximity to the third transport ring enables access by car. In addition, there are free buses from the Sviblovo and Otradnoye metro stations for visitors to the shopping mall.

“Another urban format store in Moscow continues our strategy for the development of a multichannel sales system. We expect the attendance of more than 4 million people every year, which means that lives in millions of homes will change for the better. The new formats have already proved to be successful on the Moscow market, and we are pleased to announce that very soon they will come to other cities of Russia. This year will bring many more exciting discoveries,” said Pontus Erntell, CEO and Director for Sustainable Development at IKEA Retail Russia.

“We are pleased with such a bright and long-awaited partnership. The opening of an IKEA store in Europolis is another step forward within the framework of our renovation and product creation concept. Thanks to the convenient location of the mall near MCR, the metro and other forms of public transport, many residents and visitors of Moscow can reach their favorite store faster,” said Maxim Levchenko, Managing Partner of FORTGROUP.

Имя | Name

ok

Поиск на Upakovano.ru

Поиск на сайте upakovano.ru является универсальным и осуществляется по всем разделам сайта, качество выдачи результатов поиска прямо зависит от введенных ключевых слов.

Использование только одного слова или общих слов может привести к излишнему количеству документов, в таких случаях нужно использовать уточняющие ключевые слова.

Для повышения релевантности результатов поиска можно также использовать исключающие слова.

При формировании поискового запроса возможно использование языка запросов.

Обычно запрос представляет из себя просто одно или несколько слов, например: “свежая рыба треска” — по такому запросу находится информация, в которой встречаются все слова запроса.

Логические операторы позволяют строить более сложные запросы, например: “свежая рыба или пылесос” — по такому запросу находится информация, в которой встречаются либо слова “свежая” и “рыба”, либо слово “пылесос”.

“Свежая рыба не скумбрия” — по такому запросу находится информация, в которой встречаются слова “свежая” и “рыба” и не встречается слово “скумбрия”.

Вы можете использовать скобки для построения более сложных запросов.

Логические операторы.

Оператор “и”

Синонимы оператора “и”:

And
&
+

Подразумевается, что оператор “и” можно опускать: например, запрос “свежая рыба” полностью эквивалентен запросу “свежая” и “рыба”.

Оператор “или”

Синонимы оператора “или”:

Or
|

Оператор логическое «или» позволяет искать элементы, содержащие хотя бы один из операндов.

Оператор “Не”

Синонимы оператора “Не”:

Not
~

Оператор логическое «не» ограничивает поиск товарами, не содержащими слово, указанное после оператора.

Оператор ( )

Круглые скобки задают порядок действия логических операторов. При формировании строки запроса убедитесь, что для каждой открывающейся скобки есть парная скобка закрывающаяся.

Оператор " "

Поиск точной фразы. Обычно используется для поиска цитат.